2013年9月4日 星期三

各國的實力

以色列的實力:誰心裡想打我,我就打誰。
 Israeli: Attacks the one who considers to attack me.

日本的實力:誰打我,我就讓美國打誰。
Japanese: I let America attack the one who attacked me.

南韓的實力:誰打我,我就和美國一 塊演習
South Korean: Anyone attacks me, Ill drill with the Americans.

北朝鮮的實力:誰讓我心裡不痛快, 我就打南韓。
North Korean: Anyone annoys me, Ill attack South Korea . 

台灣的實力:沒人想打我,我就自己打自己
Taiwanese: If no one attacks me, Ill attack myself.

沒有留言:

張貼留言